Przejdź do treści

Zasady zapisów na wizyty

  • Na wizytę do lekarza zapisy są prowadzone w godzinach pracy rejestracji.
  • Zapisy odbywają się osobiście, telefonicznie, przez osoby trzecie

     

  • Świadczenia zdrowotne są udzielane pacjentom w terminach z nimi uzgodnionymi

  • Teleporada udzielana jest nie później, niż w dniu następnym po zgłoszeniu lub innym ustalonym z pacjentem.

     

  • Teleporada nie może być świadczona na rzecz dzieci do 6 r.ż., gdy pacjent życzy sobie wizyty stacjonarnej, gdy nastąpiło pogorszenie choroby przewlekłej, gdy jest podejrzenie choroby nowotworowej oraz gdy jest to pierwsza wizyta pacjentka po złożeniu deklaracji. Teleporada jest głównym świadczeniem przy podejrzeniu zakażenia wirusem SARS-COV-2.

     

  • Pacjenci zapisywani są w kolejności zgłoszeń, jeśli świadczenie nie może być udzielone w dniu zgłoszenia, termin jego realizacji jest uzgadniany z pacjentem w rejestracji, następnie pacjent umieszczony jest na liście oczekujących.

     

  • Godzina wizyty stacjonarnej i teleporady zarejestrowanego w danym dniu pacjenta jest orientacyjna i może ulec przesunięciom.

     

  • W przypadku rezygnacji pacjenta z oczekiwania, pacjent ma obowiązek poinformowania o rezygnacji celem zwolnienia miejsca dla innego pacjenta.

     

  • W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwiają realizację świadczenie w ustalonym terminie, pacjent jest informowany o zmianie terminu w każdy dostępny sposób.

     

  • W przypadku nagłego zachorowania, wypadku, urazu, zatrucia, stanu zagrożenia życia, a także porodu przyjęcie następuje niezwłocznie.

     

  • W uzasadnionych medycznie przypadkach Poradnia POZ zapewnia udzielanie porad w domu pacjenta.